czwartek, 7 maja 2015

Everything is changing...

                               Ten, który stale jest szczęśliwy, musi się często zmieniać.                                       

Hejka Rybki 

Dzisiaj chcę wyjaśnić coś, co być może Was zdziwiło, a mianowicie: GDZIE PODZIAŁY SIĘ WSZYSTKIE POSTY I DLACZEGO ZOSTAŁY TYLKO TRZY? Otóż postanowiłam zacząć od początku blogowanie i dlatego wszystkie posty zostały przeniesione do kosza, a dlaczego zostały te trzy? Po prostu są to te wpisy, które podobają mi się najbardziej i nie chciałam ich usunąć, ponieważ jestem z nich w pewnym sensie 'dumna'. Mają w sobie coś, co mi się podoba, a to często się nie zdarza, ponieważ na wszystko co robię, patrzę bardzo krytycznie. 
Wiem, że ostatnio zaniedbywałam bloga i nie pisałam, ale bez sensu byłoby pisać 948463543 postów bez zdjęć, lub z jakimiś selfiaczami. Teraz, kiedy zaczęła się wiosna, mam w planach parę sesji, więc niedługo pojawi się jakiś post tematyczny ze zdjęciami. 
A na razie żegnam się z Wami. 
Kocham :* 
xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją :)
Zależy mi tylko na stałych czytelnikach ;)